Pages

Friday, February 26, 2010

KEBERJAYAAN 1MALAYSIA

Saya merasa sungguh terkilan berada dibawah pemerintah Kerajaan 2 Sepupu yang mencanangkan '1Malaysia' itu dan ini tetapi pada hakikatnya kedua pemimpin yang saya maksudkan @ Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri terbukti tidak mempunyai sedikit pun 'Semangat Jebat' didalam diri dan hati mereka!

Sekarang kita ada Kerajaan 2 Sepupu. Seorang terkenal dengan kelemah lembutannya dengan bibir merah mengalahkan anak dara dan seorang pula kini dikenali dengan 'Menteri Amaran'!

Saudara saudari sudah tentu tahu bahawasanya PM Kerajaan 1Malaysia kita terkenal kini dengan sikap memberi mukanya pada semua anasir anasir anti Islam dan sepupunya Hishamudin Tun Hussein Onn yang dahulunya riuh dengan aksi mencium keris kononnya 'Ketua Pemuda UMNO' tetapi terbukti gagal sebagai Menteri Dalam Negeri bila hanya berani memberi amaran demi amaran, amaran demi amaran, amaran demi amaran, amaran demi amaran, amaran demi amaran, amaran demi amaran, amaran demi amaran.....

'Hei! Berapa punya banyak amaran da??????'

Hello brader! Kami dah jelak lah dengan amaran demi amaran saudara!

Minta maaf! Tak boleh dah nak berbahasa molek, sopan santun, berbudi bahasa dengan Kerajaan 2 Sepupu 1 Malaysia ini yang ternyata GAGAL menjaga kepentingan Agama Islam, Umat Islam, Kesultanan Melayu dan warganegara Malaysia tanpa membezakan warna kulit dan kefahaman spiritual mereka!

Bilamana seseorang Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri mempunyai tanda tanda kebaculan tahap terlampau untuk bertindak tegas terhadap pencaci maki Allah Rabbul Alamin, menghina Rasulullah Sallalahu Alaihi Wassallam dan umat Islam, maka hilang rasa hormat saya kepada petualang petualang ini!

Begitu juga saya terkilan dengan kegagalan pihak Polis Di Raja Malaysia untuk mencari , menangkap dan bertindak tegas terhadap penghina penghina Islam di portal portal media alternatif seperti Malaysiakini,Malaysian Insider dan sealiran dengan mereka dan melaksanakan perintah undang undang yang termaktub didalam Perlembagaan Malaysia! Kuatkuasakan undang undang! Bukan memberi seribu satu alasan brader!

Setakat tangkap kemudian lepas sama sahaja macam orang gi 'Sport Fishing'!

Apa gunanya kalian semua berkuasa tetapi 
DAYUS untuk bertindak mengajar kaffir kaffir dan mereka yang bersekongkol dengan musuh musuh Allah ini bilamana mereka sering menghina dan mencaci agama kita?

Jenuh orang awam dan NGO NGO Islam serta Majlis Agama Islam itu sendiri membuat repot polis demi repot polis, repot polis demi repot polis, repot polis demi repot polis, repot polis demi repot polis, repot polis demi repot polis................

'Hei! Berapa punya banyak repot polis da??????'

0 comments:

Post a Comment